A
Poista kameran alaosasta oleva silikonikansi ja nollaa laite painamalla nollauspainiketta 3–5 sekunnin ajan.
A
Tee vianmääritys seuraavasti:
1. Varmista, että laite on kytketty päälle ja tarkista, toimiiko työvalo normaalisti.
2. Varmista, että 4G-verkkoyhteys on vakaa.
3. Jos kamera on alueella, jossa on huono 4G-signaali, siirrä se paikkaan, jossa signaalin vastaanotto on parempi.
4. Poista kamera UBox-tililtäsi ja lisää se uudelleen. Varmista, että sovellus on päivitetty uusimpaan versioon.
A
Turvakameratuki voi tukea T-Mobile, AT&T ja Verizon. Tämä 4G kamera ei voi toimia WiFi.
A
Optimaalisen suorituskyvyn varmistamiseksi asenna aurinkopaneeli avoimeen tilaan, jossa on suora auringonvalo vähintään 5 tuntia päivässä.
A
Kyllä, 4G-turvakamerassa on esiladattu SIM-kortti, jossa on 300 Mt mobiilidataa.